فروش تسمه در بازار تهران

فروش تسمه در بازار تهران

امروز میخواهیم اصلی ترین و معتبرترین مراکز فروش تسمه در بازار تسمه تهران را به شما معرفی کنیم.

برای اطلاعات بیشتر درباره ما و لیست قیمت تسمه با ما تماس بگیرید.

بورس خرید و فروش تسمه در بازار تهران کجاست؟

دنیای تسمه در تهران در خیابان سعدی قرار دارد که از طریق مترو به سه ایستگاه سعدی،ملت و امام خمینی(ره) راه دارد.در مرکز تسمه فروشان ده ها پاساژ تسمه و صد ها غرفه از انواع تسمه های صنعتی،ماشینی،کولری و…با برند های معتبر تسمه داخل و خارجی به عموم مردم و سراسر کشور عرضه می نمایند.

هدف ما از این مقاله معرفی معتبرترین تسمه در بازار تسمه تهران می باشد،ما ابتدا تعریف مختصری از تسمه و انواع آنها را شرح میدهیم و سپس شعب و نمایندگی های تسمه در بازار تهران را نام خواهیم برد.

تعریف تسمه:

تسمه یک حلقه از مواد انعطاف پذیر است که برای اتصال مکانیکی دو یا چند شفت دوار مورد استفاده قرار می گیرد؛
تسمه ممکن است به عنوان یک منبع حرکت برای تاثیر انتقال قدرت و یا دنبال کردن حرکت نسبی استفاده شود.

انواع کلی تسمه:

  1. تخت
  2. V شکل
  3. شیاری
  4. گرد
  5. تایمینگ
  6. آجدار

جنس انواع تسمه:

  • فلزی
  • غیرفلزی

مصرف تسمه:

بیشترین مصرف تسمه در صنعت خودرو می باشد و بهتر است خلاصه ای درباره تسمه خودرو بگوئیم.

به طور کلی تسمه های خودرو شامل؛ تسمه های تایم،تسمه دینام یا پروانه ای و تسمه کولر می باشند.در گذشته خودرو ها جای تسمه ها از زنجیر استفاده میکردند و بعد از مدتی تسمه ها جایگزین آنها شدند.امروزه مدل های قدیمی تسمه ها کم کم رو به افول می باشد و تسمه های مدل شیاردار رو به پیشرفت می باشد.درباره تسمه های شیاری همین کافی است که جنس آنها از دنده ها و شیار های پیچیده قوی می باشد و دربرابر سرما و گرما مقاوم است.همچنین با تسمه های شیاری شما به راحتی نسبت به تسمه های قدیمی،تسمه اصل از تقلبی تشخیص میدهید و مشکلی برای خرید عمده پیش نمیاید.

معرفی شعب و نمایندگی های تسمه در بازار تهران:

درباره تسمه و انواع آنها صحبت کردیم؛حال می خواهیم بهترین فروشنده های تسمه در بازار تسمه تهران را به شما معرفی کنیم.

1- تسمه تیمکن-نمایندگی آقای محمود امیری

تسمه های برند تیمکن تولید کشور آمریکا بوده و در زمینه انواع تسمه های ماشینی و صنعتی در ایران و بقیه کشورهای دنیا دارای فعالیت و خدمات می باشد.شعبه اصلی تسمه تیمکن در بازار تسمه تهران واقع شده است که دارای مجوز از برند تجاری TIMKEN می باشد.

تسمه های تیمکن در انواع خودروهای سبک و سنگین در دنیا ازماشین های راه سازی تا اجزای هر صنعتی نقش آن قرار دارد.

آدرس نمایندگی فروش تیمکن:خیابان امیرکبیر-خیابان سعدی جدید(جنوبی)-بلوک 7 غربی-جنب پاساژ ایران-تسمه تیمکن

2- تسمه سانلی-نمایندگی فروش تسمه آقای عبدالهی

برند سانلی تولید کشور ژاپن می باشد که مونتاژ آنرا در کشور کره جنوبی نیز تولید می کنند.تسمه سانلی به طور تخصصی در تسمه های دینام جایگاه بالایی نسبت به رقبا دارد.تسمه دینام خودرو،تسمه های دینام دستگاه های بدنسازی،کمپرسور،برنج و آب،تسمه های کشتیرانی،لنج و قایق های دریایی و تسمه سنگین ماشینی و سبک در انواع اتوبوس،کامیون و… را در ایران و سایر کشورها فعالیت و خدمات میدهد.تسمه سانلی در فروشگاه های معتبری مثل دیجی کالا و ترب در ایران به فروش می رسد.

فروش تسمه برند سانلی در لوازم های یدکی،مکانیکی ها و فروشگاه های معتبر خدمات خودرو انجام می گیرد.اصلی ترین شعبه تسمه سانلی که نمایندگی رسمی برند سانلی در ایران مستقر در بازار تسمه تهران می باشد که روزانه صد ها بار به دیگر مراکز فروش تسمه در تهران و سایر شهرستان ها ارسال می نماید.تسمه های دینام شیاری این برند معروف می باشد و برای همه انواع خودرو در ایران موجود می باشد.

چرا سانلی تسمه را بین بقیه انتخاب کنیم؟

همانطورکه دربالا گفتیم تسمه های سانلی در فروشگاه ها عرضه میشود.موضوع این است که در این فروشگاه ها قیمت کالا گران تر می باشد و اگر کارتون آن پاره شود دیگر عودت صورت نمیگیرد.هدف ما راحتی شما است و اگر شما از خرید تسمه سانلی در فروشگاه های دیگر راحت هستید این کار را انجام دهید،مهم خرید تسمه برند سانلی می باشد که حکم زندگی ازنظر کیفیت محصول را دارد.

بدیهی است که همین فروشگاه های معتبر برند تسمه سانلی را از ما به طور عمده تهیه می کنند و طبیعی است که نمایندگی اصلی تسمه هایش ارزان تر برای مصرف کننده تمام شود.نکته دقیقا همین است.ما ساز و کاری ترتیب داده ایم تا مشتریان حضوری و اینترنتی ما فرقی با همکار نداشته باشد و همان قیمت های عمده را به صورت تکی نیز به صورت محدودیت زمانی تا آخر تابستان امسال به دلیل معشیت اقتصادی مردم تسمه سانلی را به فروش می رسانیم.

ارزان ترین و باکیفیت ترین تسمه در بازار چیست؟

می گویند:«هرچقدر پول بدهی آش میخوری» این جمله کاملا درست است اما در بعضی اوقات در کالا ها و محصولاتی میبینیم که جنس ازنظر قیمت بیشتر ارزش دارد.در بازار تسمه تهران تعداد زیادی تسمه با برند های مختلف از شرکت های معروف دنیا به رقابت شدید میپردازند که بعضی از سودجویان با تقلب شروع به تولید تسمه های فیک و تقلبی می کنند.سانلی تسمه با این کار غیراخلاقی مخالف است برای همین برای حسن نیت کار و اطمینان و اعتبار در بین بازار و مردم تسمه های خود را وارد می نماید.

انواع برند های موجود در شعبه تسمه سانلی:

فروش تسمه در بازار تهران در دنیای تسمه:

شما میتوانید برای خرید و فروش تسمه مناسب خود به نمایندگی ما بیاید و از انبار تسمه سانلی در بازار تسمه تهران دیدن فرمائید.برای سفارش عمده تسمه در انواع تسمه های صنعتی،ماشینی سنگین و سبک و انواع مدل های تسمه در برند های مختلف اعم سانلی، دانگیل و… تخفیف قائل میشویم.

برای اطلاعات از تخفیف فروش عمده تسمه با ما تماس بگیرید.

آدرس ما:

تهران، خیابان امیرکبیر، سعدی جنوبی(جدید)، بلوک 7 غربی، پاساژ ایران، طبقه همکف، پلاک206

تسمه فروشانی نیز در بازار تسمه تهران مشغول پخش و خدمات تسمه به سراسر کشور می باشند که بهتخفیف علت تعداد بالای آنها شما را به لیست بانک اطلاعاتی مشاغل تسمه دعوت می نمایم.

11 دیدگاه

  • چرا فقط دو نفر انتخاب کردید

    • سلام مقاله بروز رسانی میشود

  • تسمه تایم دانگیل عمده داری

  • بازار تسمه تهران با مترو چجوری بیام؟

    • مترو ملت
      مترو امام خمینی
      هرکجا رسیدید تماس بگیرید

  • فقط تسمه عمده میفروشید؟

    • خیر
      تکی حضوری انجام میشه

  • همه برند های تسمه دارید عمده!؟

    • اکثر برند های مطرح تسمه در بازار موجود داریم.
      تسمه سانلی
      تسمه تیمکن
      تسمه دانگیل
      تسمه رایکاالتون
      تسمه پاور
      تسمه آلفا
      تسمه دانلوپ

  • تسمه فروشای زیادی تو خیابون سعدی هستند بقیه معرفی کنید

    • بله درسته در انتهای مقاله روی لینک بانک مشاغل کلیک کنید
      مقاله آپدیت میشه

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonجهت استعلام قیمت تماس بگیرید