تسمه کولر خودرو کجا بخریم؟

تسمه کولر خودرو کجا بخریم؟

سلام به همراهان سانلی تسمه،کم کم داریم به فصل تابستان نزدیک میشویم و هوا گرم میشود؛این بهونه ای است تا درباره “تسمه کولر خودرو”صحبت کنیم.

0 تا 100 تسمه کولر ماشینی+دلایل خرابی آن:

تسمه های کولری قطعات بسیار مهمی برای خودرو می باشند و کاربرد آن در باد کولر تاثیر دارد.بعضی از خودرو ها دارای کولرهای خنک کننده خوبی هستند اما بسیاری دیگر کولر آنها باد خوبی ندارد.دلیل این اتفاق تسمه کولرخودرو آن می باشد.پس اگر کولر اتومبیل شما ضعیف عمل کرد بدانید که تسمه آن خراب است و باید نسبت به تعویض آن اقدام کرد.

تعریف تسمه کولر یا هیدرولیک خودرو:

تسمه کولر که نام دیگر آن تسمه هیدرولیک می باشد جزو یک تسمه،هرزگرد و سفت کن می باشد که سیستم های تهویه هوا،دینام و هیدرولیک فرمان ماشین را برای کار کردن به آن احتیاج دارد.همانطور که از تعریف تسمه میدانید نیرو و انرژی این سیستم ها را تامین می کند.

یک نوار لاستیکی ضخیم و انعطاف پذیر است که اجزای خاصی از موتور را در کنار هم قرار می دهد. تسمه ها در سایر اجزای انتقال نیرو از جمله کمپرسور کولر، پمپ آب و پمپ برقی فرمان نیز ضروری هستند.

عملکرد تسمه کولر به گونه ای است که به محض روشن شدن خودرو،این تسمه شروع به کار می کند؛جنس این نوع تسمه از الیاف،نخ و پلاستیک می باشد.عمر مفید تسمه کولر بین 40 تا 80 کیلومتر می باشد که البته بستگی به استفاده خودرو و کولر دارد.

از چند روش میتوان فهمید که تسمه کولر اتومبیل خراب است،برای همین به بحث این مسئله میپردازیم.

علائم خرابی تسمه کولر چیست؟

واضح ترین دلیل خرابی تسمه کولر این است که از داخل کاپوت خودرو صدا می آید اما بهتر نیست قبل از درآمدن صدای آن به فکر تعویض آن باشید.بازرسی های سازمان ها می گویند«اول ایمنی،دوم کار» و دغدغه سانلی تسمه همین است.ما می توانیم قبل از صدای جیر جیر از ماشین به فکر عوض کردن تسمه خود باشیم اما اگر حواسمان نبود به محض شنیدن آن صدا،خودرو را خاموش کنید و زیر کمپرسور خودرو خود را چک کنید.میتوانید برای رفع صدای تسمه کولر خودرو به مقاله ما رجوع نمائید.

گرمای هوا شدید است و این وضعیت باعث پارگی تسمه یا خرابی آن می شود،پس تسمه کولر ماشینی ما باید از جنس مقاوم باشد.

برای بازرسی و نکات کلیدی درباره تسمه کولر میتوانید به این آدرس مراجعه فرمائید.کلیک کنید

خرید تسمه کولری خودرو به صورت حضوری و اینترنتی:

درباره اهمیت تسمه کولر و کاربرد آن در کولر خودرو صحبت کردیم،حال می خواهیم به شما بهترین نوع تسمه کولری ماشین را معرفی کنیم.یکی از انواع تسمه خودرو،تسمه های کولری آن می باشد که دارای برند های مختلف در فروشگاه ها و لوازم های یدکی می باشد.این عرضه کننده های خرد و مغازه های فروش تسمه،اجناس خود را از بازار تسمه تهران تهیه می نمایند.پس عاقلانه است که برای خرید تسمه های کولر یا هرنوع تسمه ای به این بازار بیایم.همینطور که میدانید “سانلی تسمه” در بازار تسمه تهران واقع شده است و درباره ما اطلاع دارید.

شما اگر در تهران باشید میتوانید به صورت حضوری یا تلفنی از محصولات ما خرید کنید،اگر ساکن تهران نیستید می توانید به صورت اینترنتی یا تلفنی با ما همراه باشید تا ما برای شما تسمه ارسال نمائیم.برای سفارش تعداد عمده تسمه از ما تخفیف دریافت کنید.

برای اطلاعات بیشتر و لیست قیمت تسمه کولر با ما تماس بگیرید.

چرا سانلی تسمه را انتخاب کنید؟

آدرس شعبه اصلی تسمه سانلی:

تهران، خیابان امیرکبیر، سعدی جنوبی(جدید)، بلوک 7 غربی، پاساژ ایران، طبقه همکف، پلاک 206-نمایندگی اصلی فروش تسمه سانلی

تماس با سانلی تسمه

  • شماره تماس دفتر مرکزی:02136611780 – 02136616304
  • شماره موبایل مدیر تسمه سانلی : 09123237476
  • ارتباط با مدیر سایت تسمه سانلی: 09332270695

تعویض تسمه به چه کسی بسپاریم؟

اگر خود شما یک فرد فنی هستید میتوانید برای تعویض تسمه کولر خودرو خود اقدام کنید،البته بعضی افراد از کار خود مطمئن نیستند و بهتر است کار را به مکانیک خودرو بسپارند.

انواع تسمه کولر:

  1. دنده ای
  2. ساده

تسمه های دنده ای همان تسمه های شیاری می باشند که سانلی تسمه یکی از بزرگترین واردکننده های این نوع تسمه می باشد.ما در تسمه سانلی فقط یک برند تسمه نداریم و انبار ما دارای چندین برند تسمه کولر خودرویی می باشد که عبارتند از:

  1. برند سانلی
  2.  پاورگریپ
  3. تسمه آلفا
  4. تیمکن

سانلی تسمه در بازار تسمه تهران می باشد و اگر شما هرنوع مارک دیگری را بخواهیم می تواند برای شما فراهم کند.

بهترین نوع تسمه کولر تسمه‌های دندانه یا شیار دار است که عمر بیشتری دارند. چرا که بخاطر دندانه‌ها گردش هوا بیشتر درونشون جریان دارد و سریع خنک می‌شوند.

دنیای مدرن می باشد و جنس جدید تسمه ها از نوع شیاردار است،این تسمه ها دارای دنده هایی فراوانی است که دربرابر گرمای تابستان مقاوم است.

در پایان میخواهم بگویم برای سلامتی خود هزینه کنید،شما یک فصل تمام در تابستان هستید و اگر از خودرو شخصی استفاده می کنید پیشنهاد ما به شما تسمه سانلی می باشد.البته بالا نیز گفتیم که برند های معتبر دیگر نیز برای عرضه وجود دارد و ما مشتریان خود را به یک انتخاب محدود نمی کنیم.

برای خرید تسمه کولر خودرو خود با ما تماس حاصل فرمائید.

4 دیدگاه

  • تسمه کولر 206تیپ پنج داری

    • سلام بله تماس بگیرید راهنمایی کنم

  • سلام تسمه کولر پرشیا داری

    • بله

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonجهت استعلام قیمت تماس بگیرید