تسمه شیاری سمند

تسمه شیاری سمند

اگه به دنبال خرید تسمه شیاری سمند مناسب از بازار تسمه تهران که عرضه کننده انواع تسمه می باشد هستید با ما همراه باشید.

شماره تماس دفتر فروش تسمه شیاری:02136611780 – 0213661630

تسمه شیاری سمند

شما میتوانید در تسمه سانلی علاوه بر برند سانلی؛تسمه دانگیل و تسمه رایکاآلتون سمند بصورت اورجینال تهیه کنید.

آدرس تسمه سانلی:

تهران، خیابان امیرکبیر، سعدی جنوبی،بلوک 7 غربی، پاساژ ایران، طبقه همکف، پلاک 206

تسمه دینام دانگیل با ۶۰ هزار کیلومتر ضمانت مناسب برای خودرو سمند است. تسمه دینام یا نام دیگر آن تسمه پروانه جزو قطعاتی از خودرو است که باید قبل از خراب شدن تعویض گردد. در صورت عدم تعویض به موقع خسارات زیادی برای راننده و خودرو به بار می‌آورد. وظیفه تسمه دینام، انتقال قدرت به سیستم فرمان و سیستم تهویه می‌باشد. و بر قطعاتی از جمله: فن رادیاتور و پمپ آب تاثیر مستقیم دارد. در خودروهای مختلف از یک یا دو تسمه دینام استفاده می‌شود. خودروهایی که شامل یک تسمه دینام هست به آن تسمه مارپیچ می‌گویند.

درباره تسمه های دینام بطور مفصل قبلا توضیحاتی در مقاله ای به همین نام نوشته شده است که پیشنهاد میکنم آنرا مطالعه نمائید.

تسمه‌های شیاری رایکاآلتون در ۲ نوع CR و EPDM و در گریدهای مختلف تولید و عرضه می‌گردند و بسته به نوع مواد از ۶۰ تا ۲۰۰۰ هزار کیلومتر مشمول گارانتی می‌باشند.

تسمه سانلی

ما در تسمه سانلی دو برند معروف تسمه یعنی دانگیل و رایکاآلتون بصورت اصلی داریم اما خودمان واردکننده تسمه های شیاری سانلی می باشیم.همچنین تسمه سانلی پخش کننده انواع تسمه های مختلف می باشد که برند در سراسر کشور توسط نمایندگی فروش رسمی تسمه ما عرضه می گردد.

دو برند بالا دارای ویژگی های خوبی هستند اما اگر بخواهیم تسمه شیاری بخریم پیشنهاد ما به شما تسمه سانلی می باشد زیرا سانلی دارای ویژگی های تسمه شیاری می باشد و نوع آن جنس شیاری PK است که مقاومت بالاتری نسبت به رقبای دیگر دارد.

یکی دیگر از مزایای خرید تسمه شیاری سمند سانلی از ما این است که ما تضمین کیفیت داریم.

Call Now Buttonجهت استعلام قیمت تماس بگیرید