تسمه دینام چرخ خیاطی

تسمه دینام چرخ خیاطی

امروز میخواهیم به بررسی تسمه دینام چرخ خیاطی که جزو تسمه های صنعتی می باشد میپردازیم.برای لیست قیمت و خرید تسمه با ما تماس بگیرید.

0213661178002136616304

تسمه دینام چرخ خیاطی صنعتی:

شاید فکر کنید که لوازم خیاطی فقط محدود به لوازمی است که در تولید لباس به وسیله خیاط مورد استفاده قرار می گیرند اما واقعیت موضوع این است که خیاطی، ابزار و لوازم دیگری هم دارد که بخشی از آن‌ها قطعات مکانیکی هستند.

یکی از قطعات مهم مکانیکی چرخ خیاطی تسمه چرخ است. تسمه چرخ خیاطی اهمیت بسیار زیادی برای یک خیاط دارد و معمولاً اگر جنس با کیفیت آن خریداری شود بعد از چهار یا پنج سال نیاز به تعویض آن وجود دارد البته اگر جنس بی کیفیت و نامرغوب تهیه شود مطمئنا باید در بازه کوتاه تری نسبت به تعویض آن اقدام گردد.

ظاهر این تسمه از یک طرف عاجدار و از طرف دیگر صاف می باشد.

تسمه در برخی از چرخ خیاطی ها قابل مشاهده است و در برخی از انواع چرخ خیاطی پنهان است. تسمه تمام چرخ خیاطی ها در صورت خرابی باید از فروشندگان چرخ خیاطی سفارش داده شود. بسته به مدل و سازنده چرخ خیاطی تسمه را سفارش دهید. برای جایگزین کردن و تعمیر تسمه بهتر است از یک فرد با تجربه کمک بگیرید.

ویژگی های تسمه:

اگر با دقت روی تسمه چرخ نگاه کرده باشید، نوشته ای که بر اثر ضرب دو عدد حاصل شده است را می توانید ببینید.

با فاصله از این اعداد شما می‌توانید دنده هایی که روی تسمه قرار دارد را نگاه کنید. همچنین توجه داشته باشید که هر تسمه متناسب با چرخ خیاطی خاص تولید می شود.

شما نمی توانید هر تسمه را برای هر چرخ خیاطی مورد استفاده قرار دهید. در نظر داشته باشید که معمولاً تسمه چرخ بر اساس سایز و اندازه دندانه های آن قابل تفکیک می باشد و معمولاً قیمت آن بر این اساس تعیین می گردد.

جنس این تسمه از نوع تسمه های شیاری می باشند.

درباره تسمه شیاری صنعتی قبلا صحبت کرده ایم.

طول عمر این تسمه بستگی به اصل بودن تسمه دینام چرخ خیاطی دارد.برای تشخیص تسمه های اصلی از تقلبی به مقاله ما مراجعه نمائید.

خرید تسمه چرخ خیاطی صنعتی از بازار تهران:

برای خرید این تسمه از بازار تسمه تهران میتوانید از نمایندگی ما بصورت عمده یا تکی تهیه فرمائید.

برای لیست قیمت و خرید تسمه با ما تماس بگیرید.

پاسخ بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonجهت استعلام قیمت تماس بگیرید