تسمه دینام 206 تیپ 5

تسمه دینام 206 تیپ 5

در سانلی تسمه شما عزیزان بهترین قیمت تسمه و تضمین قیمت و کیفیت را دارید.

تسمه یک دایره از ماده‌ای انعطاف‌پذیر میباشد که جنس آن بسیار مهم است. و شما عزیزان باید انتخاب دقیقی در خرید تسمه داشته باشید. پیشنهاد ما به شما سانلی تسمه میباشد. زیرا علاوه بر قیمت مناسب کیفیت بسیار بالایی دارد.

فروش تسمه 206 تیپ 5

در اتومبیل 206 تیپ 5 همانند دیگر اتومبیل ها تسمه دینام به کار میرود. همانطور که میدانید تسمه تاریخ مصرف دارد. و باید در زمان معین تا مشکلی ایجاد نکرده است تعویض شود. یکی از راهکار های عیب یابی تسمه در زمان تعویض روغن و یا بازدید خودرو توسط مکانیک میباشد. خوشبختانه شما عزیزان میتوانید در سانلی تسمه خرید عمده و یا تکی تسمه را داشته باشید.

قیمت تسمه 206 تیپ 5

به دلیل نوسانات بازار متاسفانه از درج قیمت در وبسایت معذوریم و برای اطلاعات بیشتر از قیمت ها و موجودی کالای تسمه با ما تماس بگیرید و یا به شماره واتساپ 09123237476 پیام دهید.

 

فروش عمده و تکی تسمه

در سانلی تسمه هم فروش تکی و هم فروش عمده امکان پذیر است. و شما میتوانید با قیمت بسیار مناسب تر از تک فروشی تسمه وارداتی سانلی را از ما تهیه کنید.

تسمه دینام 206

لازم به ذکر است که تسمه دینام با تسمه تایم فرق دارد. در خودروها

ی قدیمی فقط از تسمه دینام استفاده می کردند. اما امروزه تقریبا تمام خودروهای جدید هم تسمه تایم دارند و هم تسمه دینام. به همین دلیل شما باید با دقت فراوان در خرید تسمه اقدام کنید زیرا تسمه نیز مانند سایر لوازم یدکی خودرو مصرفی است. بنابراین اگر جنس با کیفیت نخرید حتما پشیمان می شوید. زیرا شما ممکن است در راه در جاده ای باشید خیلی زودتر از موعد تسمه شما خراب و یا پاره شود.

تسمه-دینام-206-تیپ-5

تسمه تایم 206

 

در سانلی تسمه انواع تسمه تایم و تسمه دینام پژو 206 موجود است. شما مشتری گرامی می توانید جهت استعلام قیمت و اطلاع از هر گونه خدمات پس از فروش سانلی با ما تماس بگیرید.

تاریخچه 206

و اما خودروی جداب و جوان پسند پژو 206، هر چه از محبوبیت این خودرو بگوییم کم گفتیم در دوره خود و حتی امروزه طرفداران خاص خودش را دارد. اگر از حال بگذریم در زمان خودش به عنوان یک خودروی ظاهر پسند و از لحاظ فنی  نیز مناسب دارای قیمت خوبی بود. و خودرویی بود که حتی اعیان نشان ها نیز ترجیح می دادند این خودرو را خریداری کنند. به چند دلیل که می توان به مصرف سوخت پایین آن به عنوان مهم ترین مزیت اشاره کرد.این خودرو در تیپ های متفاوتی به عرضه رسید اما بیشتر تیپ 2 و 5 مورد استقبال قرار گرفت که تیپ 2 به دلیل قیمت پایین تر آن مورد اهمیت بیشتری قرار گرفت.

مشخصات فنی 206

نوع رینگ فولادی
حجم موتور ۱۳۶۰ سی سی
نوع موتور TU3A
حداکثر قدرت ۷۵ اسب بخار در ۵۳۰۰ دور در دقیقه
سیستم تعلیق جلو مک فرسون
شتاب ۱۴.۱ ثانیه
حداکثر سرعت ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت
تعداد سیلندر ۴
ترمز عقب
کاسه‌ای

انتقال قدرت ۵ سرعته دستی
مصرف سوخت ترکیبی ۶.۴ لیتر در صد کیلومتر
استاندارد آلایندگی یورو ۴
سیستم فرمان هیدرولیکی
سیستم تعلیق جلوحداکثر گشتاور ۱۱۸ نیوتن متر در ۳۴۰۰ دور در دقیقه
سیستم تعلیق عقب مستقل
نوع بدنه هاچبک کوچک
محور محرک دیفرانسیل جلو
نوع شاسی یکپارچه
ترمز جلو دیسکی
تعداد سوپاپ 8

شکل ظاهری 206

 

حجم مخزن سوخت 50لیتر
عرض ۱۶۵۲ میلیمتر
ارتفاع ۱۴۲۶ میلیمتر
حجم صندوق عقب 245 لیتر
وزن خالص ۱۰۲۵ کیلوگرم
طول ۳۸۳۵ میلیمتر
قطر رینگ ۱۴ اینچ
چرخ جلو و عقب R14 185/65
فاصله بین محور جلو و عقب ۲۴۴۵ میلیمتر
تعداد سرنشین ۵ نفر

سانلی تسمه با بیش از یک  دهه سابقه در زمینه تسمه می تواند شما را در خرید تسمه راهنمایی کند.

Call Now Buttonجهت استعلام قیمت تماس بگیرید